you are like your own sun

YAA!
jag såg New Moon i lördags :DD
den var lika bra som jag trodde att den skulle vara och lite till^
men tjejerna längst upp i salongen var lite jobbiga.
de skrek när Edward visades första gången
och ska inte prata om när Jake tog av sin tröja!

jag kom på ett knep för att inte skrika högt (; haha
jag satt bara och stoppade in popcorn varje gång jag kände att jag skulle fnissa högt.
men efteråt märkte jag att jag hade spänt mig och jag satt och skakade?
CRAZY GIRL

jag ska se den på fredag igen när jag är hos syster Emma i the lovely city of London <3
som jag åker till på torsdag! excited? YES.
det blir starbucks för hela slanten.

hoppas vi hinner med att åka till Camden? jag blev lite kär i den platsen i sommras (:

nu måste jag plugga i massor..
so much to do and so little time to do it.



Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhhhhhhhhh vackra håret

2009-11-23 @ 17:14:25
Postat av: SOFIE

det var jag (sofie) som skrev, givetvis.

2009-11-23 @ 17:15:04
Postat av: rawshi

VA var det



:D

2009-11-23 @ 17:33:15
URL: http://osaya.blogg.se/
Postat av: lynsie

so little time, so much to do

I'd rather spend my days with you!

tyyyyyyyyyyyylor !!!!!!!

robeeeeeert!!!!!



du nämnde inte irr-horan med sin iphone som satt framför dig. fast det var väl kanske bara jag som stördes när hon tog upp den emellanåt.

2009-11-24 @ 21:49:19
Postat av: ÅSA

haha! jag hoppas att du medvetet skrev "tyler" ^^

annars skickar jag fåglar på dig <3 hihi



jag märkte bara henne 1 gång faktiskt.

han som satt och skakade bakom mig var mer jobbig -.-

2009-11-25 @ 11:49:20
URL: http://chimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0