you keep me running in circles


jag vaknade med träningsvärk i armhålan idag..?
det är från svininfluensa-sprutan jag tog igår, men varför armhålan haha!
nu kan jag bara få alla andra sjukdomar i hela världen^
sof höll på att göra alla (mig) nervösa innan vi skulle ta den.

jag är hemma på håltimma och dricker kaffe, mumma!
när jag kommer hem på riktigt sen får jag packa min lilla väska.
jag åker ju till London imorgon på en liten tripp ;D
redan nu är väskan till mer än hälften fylld med grejer till Emma.




Kommentarer
Postat av: Emma

BRA Asa. Du kan prioritera du. Jag ringer om en halvtimma for att terra dig. ^^

2009-11-25 @ 17:30:46
Postat av: lina

Det betyder bara att du kan köpa saker och packa i väskan när du ska hem ;) UTAN att behöva köpa en till och betala tillägg!

2009-11-26 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0