don't stop all those things you do


bara för att vi var i skövde,
så är det liksom tradition att gå till godtemplaregården
och in på loppis (: heh.

det är som himlen för mig!
massa fiina saker som bara väntar på att jag ska ta hem dem ^^
denna gången tog jag med mig en bunt gamla LP-skivor, väskor och skärp till emma.
såg skärp och tänkte på dig, sis. du får dem i november! haha.
även om du inte vill ha dem (A)

ska sätta upp skivorna på väggen och fixa fiint!

btw - pernill! ditt ljus gör så att mitt rum lukar mumma <3
jag öppnade locket och jag vill inte sätta på det igen (:







i've got a feeling,
and it ain't a good one.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hehe, va härligt. Hoppas de kan lysa upp i höstmörkret! <3

2009-10-12 @ 18:20:47
Postat av: Emma

OOOHHH Va trevligt! Detta har jag väntat länge på. Så snällt att tänka på mig. Får man en väska med? hehe

2009-10-15 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0