living is easy with eyes closed

idag öppnade "nya" frölunda torg!
de har byggt till en del och så.
jag, kattson och anto gick dit (;
det såg ut som allum..

kändes precis som att jag hade åkt på äventyr med lyns till allum igen ^^
helt sjukt mkt folk var det, packad med pensionärer!
alla affärer hade inte ens öppnat än ´
gina öppnar i november liksom.

två prov idag.
ett i samhäll och ett i italienska.
visste inte riktigt vad jag skrev på samhällen, för jag skrev mest för att använda upp pappret, hah
italienskan gick bra, jag gjorde mig förstod iaf (:

så nu kan jag åka till italien och köpa röda vinbär! YAY




förresten har världens bästa band fått sin dream come true ;D
deras låt stargirl spelades i rymden i onsdags (!!!)

#stargirlinspace







Kommentarer
Postat av: Kattis svarar

KATTSON MJAU

2009-10-23 @ 17:08:52
Postat av: lynsie

Hahahaha! Aldrig mer att jag äter på Max.

2009-10-23 @ 18:58:57
Postat av: therese

jag gillar din blogg!

mcfly + paramore + twilight liksom, I just love it<3

2009-10-28 @ 04:37:02
URL: http://seul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0