darkness falls, here comes the rain

idag är ingen bra dag.
humöret är låångt ner i botten och regnet gör det bara värre.
det har varit mörka moln i mitt huvud hela dagen och jag blir extra känslig.
har gråtit flera ggr idag, allt triggar fram det.
ord, de som inte är meningen att skapa tårar gör det ändå.
buhu crybaby

men på jobbet var jag duktig iaf!
fast jag cyklade med min cykel som jag hämtade hos katt igår,
för det öste ner just då.
min far var snäll nog att köra mig (:

nu ikväll ska jag krypa in i en filt med fotbad och film.
inga chips har jag så det får bli godiset jag köpte igår på 4gott!

fyllt år har jag gjort också^
gjorde inte en så big deal av det.
men jag lagade middag till tjejerna och de verkade uppskatta den ;D
lovely.  lite nervös att bjuda på mat man gjort själv.
min familj var inte hemma den dagen så den traditionella jordgubbspajen åt vi dagen innan.



Kommentarer
Postat av: KATTIS

din mat var jättegoood:D hohohho

2010-08-12 @ 12:09:30
URL: http://kattiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0