got the sun in my pocket and the moon in my hand

har ni någonsin jobbat på en snabbmatsrestaurang när det är cup av något slag?
gothia, skona, handboll, basket whatever liksom..
det har jag, flera gånger om.
och jag hatar dem dagarna.
när jag kom till jobbet idag var det redan kaos och det fortsatte det vara till klockan 5
då var det lugnt i kanske en kvart och sen började det igen.

bläbläh. me no likey.

igår skulle jag åkt in till liseberg och kollat hoffmaestro,
men regnet öste ner så det blev ändrade planer där.
följde med hun till en gammal klasskompis som hade "fest"
mer chillhäng med onödig fylla och gråt bland vissa, ehee
jag träffade en pojk (haha) som var med i min grupp på drakbergsolympiaden..2007?
han kände igen mig och jag kände till slut igen honom också, han hade ju inte glasögonen på sig!
det var trevligt ändå (: stannade lite för länge och hann inte sova så mkt innan jobbet.

så med tanke på ingenting får ni se mina nya kalendrar (;
I know you want to ^

there you go (;


Kommentarer
Postat av: lynsie

ÅH!!! jag har en sån med bussar på också, från letts. Fast min är hel-lila med massa små bussar på. Kan lägga upp jag med <3 haha.

Varför haru två???

2010-08-22 @ 15:14:16
URL: http://lynsies.blogspot.com
Postat av: shulle

HAHA jag har också den fast i grönt :P den enda snuygga

2010-09-02 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0