I wanna see it painted black

jag är ju faktiskt hemma i sverige efter min lilla semester (:
det var NAJS och hothothot.
vi bodde på ett trevligt hotel 100m från stranden och poolen precis utanför rummet.
lovely indeed.
vi åkte in till Chania på kvällarna för att det var lite tråkigt in our neighbourhood.
det var väldigt fint i hamnen och det bästa av allt...: de hade ett starbucks ;D heh



när vi kom hem åkte vi direkt till fjällbacka
där min moster hade 60års-kalas!
vi blev hämtade i en eka och åkte ut till ön (kalaset)
där stannade vi till söndagen och sen hem till göteborg.

denna veckan har jag varit hemma och lekt med alla barn^^
igår träffade jag lite flickor och jag var grillmaster,
vi gjorde grillspett och MAJS!

idag har jag köpt 4 par skor (skopunkten) och några onödiga linnen (;
jag får väl ta och packa upp min väska snart.. den står och dammar i rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0