this is our music and that's our lifestyle

olive dave days.
säg det högt så fattar man (:
thought it was cute.


var på kräftskiva igår hos andreas moster, mycket trevligt.
jag åt för mycket mat som vanligt och blev trött och min mage var helt full.
men eftersom jag är uppfostrad i den underbara familj jag har, kunde jag inte sluta äta
satt och stoppade i mig godis hela tiden^ inte braa alls.

efter det åkte jag och hun in till stan för att möta upp boysen (ähh) som var på flame...
jag har aldrig i mitt liv kännt mig så äcklig och oren.
där var vi inte längre än en halvtimme(; åkte sen till karisma
och kände att jag inte rikigt passade in där med min jeans..
det kändes som att jag behöve ta av några klädesplagg för att passa in,
och därifrån blev vi utkastade för att vi satt på någons soffa?! seriously?
han hade köpt helrör och då fick inte vi sitta där tydligen. fast de inte satt där, whatever ;(
aldrig att jag går dit igen..!
gick till pc för att passa in och mådde bra en stund (: för att sen åka hem. lovely not.
men jag är iaf en brohoe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0