I am a rock, I am an island

jag har precis skottat, tatt ner tvätt, hängt upp tvätt, plockat ur diskmaskinen
och ätit tacopaj med torilla chips på (:
just nu dricker jag lite kaffe och kollar OTH.
tydligen har jag missat ett avsnitt.. heh

förra veckan hade jag inte nog med tid.
var stressad hela tiden.
men jag hann med allt iaf! guldstjärna till mig

i onsdags hade jag en liten redovisning om tvångstankar,
det gick bra.
i torsdags var vi på Sticky Fingers och småfirade Sof.
jag älskar Sticky! (: helt underbart.
musiken var lovely och sällskapet också.

Sof's riktiga födelsedag var på fredagen och då var vi på bryggeriet.
hon fick en finfin present ^^
igår lagade jag och hun tacos och en tacopaj och hade allmänt mys (:
TREVLIGT'TREVLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0