I've got really big plans and such bad thoughts

idag hade jag och min italienska-lärare en one-on-one lektion.
det var bara jag där alltså.
det var lite jobbigt, men fick extra hjälp vilket är bra (; haha

engelska lektionen was a blast!
vi pratade om böcker vi läst i grupper och hamnade lite off track.
om sideboobs och beasts.. jacob och hans pedofili.. drakar och allt.
jag borde umgås mer med killar, humorn är på samma nivå typ ^^

påväg hem var det stopp på positiv.
jag och shul trodde att någon hade blivit påkörd..
men det var det inte, något fel var det iaf (;
det stod 11 vagnar på rad och de kom ingenstans.
oh mi, oh my!




Kommentarer
Postat av: lynsie

jag skulle hem från tandläkarn, GOETT.

Åsa, jag vill ses på lovet.

Jag fyller år på tisdagen, så what about sticky på torsdagen? hahaha. !!! lål. jak kool. ELLER NÅGOT ANNAT KANSKE! För det är så att alla ska typ bort.

Så ta ut mig eller nåtttttttt.

har varit hos pat och känner mig lite vimmelkantig hihjhhih

2010-02-08 @ 21:48:45
URL: http://lynsies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0