I only have eyes for you

rawshi-rawr fyllde år i fredag! GRATTIS :D
så vi började firande i torsdags på Sticky.
it was lovely (:
hittade ett annat födelsedagsbarn och träffade gamla klasskompisar.

på fredagen gick vi ut och åt tapas!
vi alla hade en doft av vitlök resten av kvällen (:
men det var det värt!
raw fick världens bästa present av oss och var enormt njöd.
senare gick vi till PC, jag bjöd på shots och såå-
jag åkte hem med hun när de andra gick till henriksberg.

igår kollade vi flickor (knappt) på melodifestivalen hos andreas och skrattade.
och nu är det bestämt att jag ska till Norge på påsklovet och åka skidor :D
YAY!


[tog bilder från katarsyna, jag inte hade några..]


Kommentarer
Postat av: KATTIS

det är lyyngan! :)

2010-02-08 @ 12:36:43
URL: http://kattiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0