say the magic words and I'll change the world

jag har lagt in en Eclipse nedräknare!
det tycker jag allt behövs (:
my obsession isn't over yet.

idag lyssnade jag av en slump på
mcfly - i wanna hold you
och kom på att wonderland skiva har några goodies!
absolutely love ultraviolet <3 och självklart too cloe for comfort
nu fick jag ett sug av att kolla på tour-dvdn.
men det är lite sent för det nu kanske^

jag har börjat liitelite på projektarbetet.
det hela skrämmer mig så att jag inte vågar börja.
syster emma brainstormade med mig och det kändes bra!
tack.

nu ska jag gå och läsa Eva Luna.


love to y'all.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad exakt är det su ska skriva om? Fast jag gillade idén om stingtrosan. =)

2010-01-14 @ 09:26:08
URL: http://enhimlamassabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0