the rest of us was born to disappear

jag har precis kollat på Världens lyckligaste folk på youtube.
vi har det som läxa i samhäll att kolla på dokumentären (;
den handlar om Danmark och deras "främlingsfientlighet"
som i dokumentären visas som helt puckad!
danskar hatar tydligen muslimer för att de inte "uppför sig" och blabla.
just a load of bullcrap.

jag fattar inte.
de vill skicka hem alla till sina hemland.
fast de flesta är födda i danmark och är medborgare?
det var äckligt att kolla på.

-----

nu ska jag duscha och sen hämta fakta till min årskrönika.
sen känner jag för att baka, anto har påverkat mig? haha (:
mina muffins har blivit lyckade (kladdiga) sen johanna hjälpte mig.
LOVELY.


fyra utlänningar i Danmark.


Kommentarer
Postat av: rawshi

haha jag älskar den bilden,den är fin

2010-01-19 @ 17:00:56
Postat av: shulle

det är exakt samma i sverige som i Danmark om inte värre, men bara för att det är hemlighetsstämplat här och mer frihet i danmark så ser danmark ut som skit!

2010-01-19 @ 23:07:35
URL: http://shul.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vet inte vad jag gjorde men varsågod...

2010-01-27 @ 22:05:31
URL: http://enhimlamassabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0