trying to make this life my own

innovationen är över.
dimman har lättat, stormen har mojnat
och livet kan återgå till det normla.


som några har påpekat har jag inte skrivit något på ett tag.
jag har varit upptagen med familjen och aktiviteter (:
vaknat, ätit, lekt, ätit, sovit.
det är det vi har gjort (; haha!

sen klämde vi in besök hos mormor&morfar också.
då passade jag och johanna på att åka till ullared!
hittade massa bra grejer, men nästan inga kläder.
köpte bara ett par jeans och en t-shirt ^
sen har vi åkt skridskor, pulka och gått promenader.

nu har det gått fyra dagar i skolan.
jag började i torsdag av någon anledning..
min hjärna är inte van att anstränga sig såhär mycket, får huvudvärk.

så, en liten uppdatering! (:





Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad sjutton är det för något på den första lilla bilden? Jag har vridit och vänt på den men kan inte komma på vad det är. Tala om det!

2010-01-13 @ 10:04:30
URL: http://enhimlamassabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0