turn off the lights and the telephone

jag och hun var på bio i fredags.
vi såg Daybreakers och jag måste bara varna folk eller nått (;
det var helt klart en av de sämsta filmer jag har sett i mitt liv!!
handlingen var att världens befolkning blivit vampyrer och behövde blod
för att de hade redan ätit upp nästan alla människor.. 
om de inte drack blod blev de förvandlade till fladdermös.. blah-

huvudpersonen var en vampyr vid namn Edward!??  kom ni inte på något mer passande?
han träffar en tjej som är människa, hon har långt brunt hår och så. copyright?
lame ass movie.
vi höll nästan på att gå därifrån utan att se klart.


jag gjorde om min header liite. 
gjorde den i paint förut ^^
så fixade den i photoshop istället.
om någon undrade..



Ashley Greene is hawt.


Kommentarer
Postat av: SOFIE

gotta love the tights!!!

2010-01-25 @ 14:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0