you can't see the world through a mirror

idag är en back in the day - dag
så jag förstärker det med att lyssna på avril
av någon anledning kan inte spotify spela upp under my skin-albumet..
de kanske inte tycker om det ^^

jag har rensat mitt rum från avril-bilder.
tagit ner den stora planschen och allt från garderoben.
¨

åhh.
nu duschar min granne igen.
när jag sitter där jag är nu, ser man deras badrumsfönster..
det är ju bubbligt glas! men ändå.
vet dock inte om han vet om att he's being watched.

whatevaah..
nu sitter jag med psykologin
jag ska göra en redovisning om tvångstankar, ensam.
ska fortsätta med det + dricka kaffe



Kommentarer
Postat av: rawsh

åsaaa goes creepy kyle

2010-01-26 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0