I can't count that far

det bara regnar och regnar.
jag vaknade och såg att det var 20 grader ute och blev glad.
tills jag gick upp och kollade ut och det var helt grått och tråkigt.
jag hatar när det regnar.
jag blir alltid extra känslosam då.
råkade se slutet av Armagedon imorse på tv1000..
bad choice! grät som en bebis, haha

ska jobba senare, vet inte om jag ska cykla eller inte.
hoppas på mindre regn och mindre känslor.

jobbar imorgon också, sen blir det firande av Louise som fyller år :D
dock inte för mycket firande för jag jobbar på lördag också.. herregud.


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Är det sant? Roligt! Jag brukade vara Sailor Moon, Venus eller Mars... Helst alla samtidigt, haha! ;)

2010-07-12 @ 19:06:30
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0