I'll stick to what I prefer



jag är ett dåligt fan.
har inte ens beställt biljetter än!
jag har varit dum nog att kolla på alla klipp som kommit ut,
det känns som att jag har sett det mesta nu. inte bra åsa nejnej!

men min kära syster Johanna var på Twilightkvällen där de visade alla 3 filmerna!
tydligen fick hon en knapp? som hon mms:ade till mig och sa att jag fått (;
det enda jag har hört om filmen är att fight-scenen är well done och att jacob aldrig har tröja..!
sen att alla journalister tycker att det är konstigt att vi twi-hards inte tycker det är konstigt
att edward doesn't want to do IT, utan ring på bella.

"no ding ding, without the weddingring" - HAHA! läs med tysk accent.
(Robin Hood, Men in tights)

yaya.
ikväll är det sticky som gäller!
top floor :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Idag ska jag se Eclipse! Wouhouuu! Hur kan du ens med att vara så sen? När ska vi börja planera maten Åsa? Vi kanske ska köra grekiskt tema? GUUUD va gott! Lammfärsbiffar, tsatziki, sallad med fetaost och oliver ahhh jag döööör!

2010-07-03 @ 10:39:32
Postat av: Anonym

fin header:)

2010-07-03 @ 11:46:47
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0