you shouldn't worry about what they say

ojdå.
glömt av att skriva här, har bara läst alla andras bloggar (:

tänkte bara skriva att jag ikväll åker på semester.
jag och andreas åker till grekland och ska ta det lugnt ^
det ska bli skönt att åka bort faktiskt, har jobbat varje dag nu i två veckor.. he
kommer hem nästa fredag och då åker jag på kalas över helgen.
så är riktigt hemma på söndag!

hotellet;


sen ser jag framåt vår girls-trip!!
det spelar liksom ingen roll var vi åker, we're gonna make it fun (:
nu har jag bäddat rent i min säng för syster emma OCH jag har damsugat där inne också.
duktig åsa.


förresten så fyllde Filippa 2år förra veckan - iih!
nu ska jag äta tacos, ha de fint hemma i sverige.

hejsvej leverpastej^


Kommentarer
Postat av: Emma

Oh så snällt lillagulleÅsa! Ses på lördag då! Pussis o kramis!

2010-07-23 @ 18:28:48
Postat av: lynsie

Så jävla underbart söt.



Jag förväntar mig inte att ni två är särskilt jättebruna när ni kommer hem <3<3<3 :*

2010-07-24 @ 16:15:11
URL: http://lynsies.blogspot.com
Postat av: Angelica

Naaw lilla söta flippen ^^ :)

2010-08-16 @ 21:48:48
URL: http://alwayzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0