everybody come take my hand

So what's up you guys?
jag har jobbat idag. kul^
ska jobba alla dagar nästa vecka utom tisdag och fredag, wiiho.

jag pratade med floppen och oliwer i telen,
sen hade jag stockholmska dialekten påslagen ett tag (; haha!
vääldigt lätt att börja prata så.
måste säga "RÖÖD LÖÖK" på göteborska för att bli av med den!

var på lite kalas hos hun förut, åt lite kakor och så.
vi kollade på resor till Grekland-kreta! ;D
måste få in London/Paris någongång i sommar med.
herre min get.
det kommer vara värt det iaf.
blir te att jobba mucho om jag ska ha råd bara (;
det fixar vi! lugnan.


min favorit tom, om ni inte redan sett han markerande haka och näsa HAH.


Kommentarer
Postat av: sof

oh come ån! du och andreas grekland?;O va hände med oss brudar grekland?

2010-06-14 @ 18:12:47
Postat av: rawsh

yeeah SVIKARE haha

2010-06-14 @ 18:42:20
Postat av: Emma

När kommer du dååå? I Augusti månne?

2010-06-14 @ 20:30:05
Postat av: ÅSA

chilla! jag har sagt hela tiden att jag och han ska åka någonstans.

men det betyder ju inte att vi tjejer ska åka någonstans tillsammans ;D

om det blir grekland igen, är väl inte det en så big deal? jag tänker ändå åka med!

2010-06-15 @ 10:48:07
Postat av: ÅSA

emma: det blir nog så, vet inte hur mitt schema ser ut än.. men jag vill ju komma när det är varmt och sommar! (:

2010-06-15 @ 11:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0