hiding somewhere in the night

i fredags åkte jag, sof och hun in till stan för att lyssna på metaltown.
de hade spärrat av bron så det blev verkligen att bara lyssna (;
i slutet stod vi med resten av de biljettlösa människorna och kollade på en storbildsskärm
när sångaren i ramstein åkte gummibåt på publikhavet^

på lördagen jobbade jag, sen åkte jag på 40års-kalas för andreas mamma och moster.
träffade massa släkt som jag inte kommer ihåg vad dem heter, det var kul iaf (:
råkade vara där tills halv 3, var inte helt vaken när jag började jobba dagen efter.
men det gick bra ändå ^^


göteborgshjulet eller big glenn, som jag och sof säger (:

Kommentarer
Postat av: SOFIE

NEJ:D I love it!

2010-06-21 @ 18:01:49
Postat av: Emma

Jag ska lätt kalla det för BigGlenn med!

2010-06-23 @ 10:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0