I looked away, then I looked back at you

det regnar.
regn.
vilket fult ord!
blir osäker på om det stavas så för att det är så fult.
min mamma säger ju "reijn"
det gör det svårt att stava ordet för mig^^

deppigt humör idag som jag dränker med kaka, muffins och kaffe.
lyssnar på gamla avril, hon var mycket bättre.
texterna hade betydelse.
så dem lyssnar jag på (: det är fint.

jag och raw'rawr ska hämta betygen i skolan idag, tror jag.
don't know where she is^ kanske jobbet? answer me, please.

annars vill jag ha solen tillbaka.
fast helst nu, inte nästa vecka för då ska jag jobba varje dag typ.
då blir det så himlans varmt och jobbigt(; så helst nu tack!


Kommentarer
Postat av: räwsh

haha på BK såklart där man alltid hittar mig nuförtiden :(

2010-06-09 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0