I'll be your superhero number one


vad är en sommar utan timbuk?.... precis
därför piggar jag upp oss i det tråkiga vädret
men denna härliga låten (:
syster Emma är en bra musikkälla^
-----------------------------------------------

idag blir det att städa i brist på annat.
kanske måla naglar i något av de nya lacken jag köpte!

om syster Johanna inte har sett, så har det ju faktiskt kommit en ny bok
i twilight anda!
det är en "novell" om Bree Tanner från Eclipse.
jag har köpt den (shockeer), dock inte läst så mycket.
men det är helt annorlunda att läsa ur en riktig vampyr synvinkel (; hah!
tönt-åsa här, yaa. you like it!

puss på örat'

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Visst var det snyggt sagt! Så känner jag också!

Gud, det har varit bara en vecka sedan jag var på en festival och jag längtar redan till nästa spelning!

2010-06-11 @ 14:41:51
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Bigsis

Jo, syster Johanna har sett det men inte köpt den än. Jag kommer läsa din i sommar när jag kommer. Jag vill hellre att hon ska skriva klart Midnight Sun. pusselipuss

2010-06-12 @ 18:39:08
URL: http://enhimlamassabarn.blogg.se/
Postat av: Emma

Ah Timbuk! Fast det får du nog eg. tacka skånskan Angelica för!

2010-06-14 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0