I wanna be a part of something I don't know

idag har jag jobbat.
det var varmt och svettigt.
men jag var ute väldigt mycket och städade och så.
vilket har resulterat i en röd rand vid mitt hårfäste^^
bränner alltid min panna.. 

var väldigt avundsjuk på dem som kom förbi för glass
och sen skulle till stranden.
igår rimmade jag hela kvällen, gjorde om en låt.
finfint (:

mina systrar är i frankrike, dock inte tillsammans.
men jag vill också (:

btw, jag och hun bokade biljetter till Alter Bridge i november :D
lovely indeed!


jag älskar azuzephre,
jeff thomas is a genious.


Kommentarer
Postat av: SOFIE

VA!?!? ÅSA DET ÄR JU ROCK

2010-05-23 @ 18:49:58
Postat av: SOFIE

... myles kennedy är het och det är ju på trädgårn omgz. överväger lätt att följa med hihi

2010-05-25 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0