you're making it hard for me to sleep

vaknade upp ur en dröm och kunde inte somna om.
det var en dröm mer med röster än bilder, vilket känns lite knepigt.
det gjorde det lite värre också.
jag fick då gå upp och fixa lite föar att fördriva tiden ^^
städade toletten och satte på en tvättmaskin.
nämnde jag att jag hade sovmorgon? ..

ikväll blir det bio, Robin Hood, med hun.
man måste ju gå på premiären right? hehe
imorgon är det Sticky :D 
hoppas på underbar musik och alltid lika bra sällskap (;
fredag är det bal som står på schemat!
har inga direkta förväntningar på det.
bara att det inte ska regna!!



sööt, guuschi ^


Kommentarer
Postat av: SOFIE

men inte lika fina som mina fingergubbar:((((((((

2010-05-13 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0