close your eyes, don't open 'til morninglight

jag är lite arg.
det är knepigt eftersom det inte händer ofta.
så jag vet inte rikigt hur jag ska hantera vad jag känner.
skitsamma.

kan istället säga att jag har haft en wounderbar helg (:
i fredags gick vi ut och stod utanför ett par ställen tills vi hamnade på pc.
det snöade även hela kvällen så på lördagen när jag vaknade hos hun var det snö ute.
inte gjort så mycket i helgen, bara njutit.
jag och andreas lagade mat och jäste framför tvn (:
idag försvann snön.
vi kollade discovery hela dagen och hur stephen hawkings förklarade universum..
mindfucked indeed.

nu när jag kom hem efter att ha varit borta i två dagar har min mama hållt på.
ingenting är där det ska vara och allt är utbytt. i mitt rum.
hon har pillat med alla mina grejer och lagt undan saker hon inte tyckt om..?
det kan hon väl göra i sitt egna rum, men i mitt?! OH NOES.
må det ramla bajskorvar i din morgongröt.. HAHA
eller nått. see i'm no good at angry!

ahja, puss på era små nosar och i er frukost får det gärna falla regnbågsflingor ^

Kommentarer
Postat av: rawsh

no me not likey åsa madish :( why is this?

2010-11-22 @ 00:31:08
Postat av: ÅSA

hehe, det var min mamas fel.

hon är en knepig människa den där!

ska nog skälla lite på henne ikväll^^

now me no madish!

2010-11-22 @ 15:02:28
URL: http://chimo.blogg.se/
Postat av: rawsh

aha ok gooddie wooddie :)

2010-11-23 @ 01:48:24
Postat av: Emma

Ar det sant? Det ar nu du ska throw ett Emma tantrum? alltsa inte ett tant rum utan ett ursinnesvral!

2010-11-30 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0