it's not a dream anymore, it's worth fighting for

idag gick vi upp kvart över 6 och städade..
efter det gick jag hem och la mig igen ^^
sov för länge men hann upp till The Ellen Show!
jag och loui bestämde oss för att åka till torget och hon hjälpte mig.
jag hittade min nya skid/snowboard-jacka+glasögon (:

köpte en hoodie som jag inte behövde (men den var på rea!)
och jag hittade en lila mössa på indiska som inte var trasig woooh
jag har även gjort en superb middag till de äldre.. haha!

nu är det chips och bones som gäller.
har alla ingredienser till dipp, men sparar det till imorgon sof?!
tror nog att det uppskattas. lite iaf. 


här är min trädgård, från en myras point of wiew.


Kommentarer
Postat av: tille - fotoblogg.

fin bild :)

2010-11-14 @ 18:15:06
URL: http://ttilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0