the sound of sunshine coming down

hej.

jag tänkte att jag skulle skriva något här. bara för att.
jag har klippt mig - klippt till sneluggen igen
så här är en fin egobild på detta fenomen:


idag har jag jobbat och det var ett helvete..
det var en fuckin' kattmässa i baskethallen brevid min mcd
och alla kom självklart dit. obviously ganska mycket att göra!
är helt slut nu och skulle helst av allt vilja ha en påse chips (:
men det har jag inte.. SADFACE

så jag laddar en massa serier på ch131 som jag ska se
och får värma mina kanelbullar eller nått^
om det är så att ni undrar hur jag ser ut precis just nu..
WELL, THIS IS ME;

kaffe gör tänderna fina.. NAAT! (;
jag skyller på det.

ahja, toodels noodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0