can you hear my voice loud and clear above the noise?

hej hej hallå! [ni vet att det ska läsas med timbuk's röst va?]

här sitter jag och pysslar med bilder, i brist på annat att göra en lördagskväll (;
har funderat på att baka en kaka ett tag.
är riktigt gottesugen faktiskt!
lyssnar på Alter Bridge och njuter.
det är bara en månad kvar tills jag ser dem live (; wohoo'
har förresten märkt att det är höst på riktigt för jag har börjat lyssna på creed igen^
gör alltid det när det är mörkt och trist ute, då vill jag inte ha lugna låtar.
seså, har maassa tvätt att lägga in i byrån så får nog ta och göra det!


Kommentarer
Postat av: SOFIE

... Du kan ju inte lyssna på Alter Bridge OCH Creed ;) Hallå ELLA. Haha. Heja Myles. MUCH BETTAH!

Sorry, glömde svara förut :)) Jag har vart hos min syster ikväl förståru

2010-10-03 @ 00:24:12
Postat av: Rania

tack så jättemycket! Det jag gillar med den också :3

2010-10-04 @ 18:50:30
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0