i'm feeling like a star, you can't stop my shine

hej hej hemskt mycket hej.
jag sitter och väntar på att rawshi'rawr ska bli klar så att vi kan handla!
vi ska nämligen hem till kattis på middag och mysa till det (:
det blir trevligt.

imorgon ska jag på "inflyttningsfest" hos Andreas mamma, heh^
så kanske inte FEZT då.
gjort en deal med min mor om att jag ska övningsköra också,
men hon pushar på och tycker banne mig att jag ska köra henne till skövde!
är det inte lite väl mycket begärt av en  flicka som har haft 1 lektion?!
haha, jag sääger då det (;

här kommer lite mer mainstream!
snook bestod av två killar, Oskar & Daniel.
Oskars egna musik älskar jag redan (:
och nu har även Daniel släppt eget.. kaaanske lite väl samma.
MEN MEN, efter några lyssningar så gillar jag det ändå!

PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0