sometimes it's hard to tell in the dark

jag är sjuk.
whaaat-jag? sjuk?
jag är aldrig sjuk ;( jättetypiskt nu när jag skulle åka upp till sthlm.
mamma fick åka själv för jag kände inte alls för att sitta och ha feber på tåget.
bajs på det.

så igår gjorde jag inger mer än att gå från sängen till tv/datorn och toan.
YAY! så äckligt tråkigt.
idag mår jag bättre iaf (: men ja.

jag ska framkalla lite bilder igen hade jag tänkt, så lägger allt i en mapp
och det var väl dagens mest intressanta fakta! no need to thank me.
ska kolla OTH, Glee och alla andra serier som jag kan se på (:


nu missar jag att träffa denna lilla prinsessan, oliwer som fyller år och alexbrallex.


Kommentarer
Postat av: SOFIE

OH NOES. Säkert jag som smittade dig :(((

2010-10-13 @ 13:31:58
Postat av: ÅSA

Sv; OH NO YOU DIDN'T! (; men jag är typ frisk idag, bara lite ont i huvudet.

2010-10-13 @ 17:48:47
URL: http://chimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0