I close my eyes to see

HEIJ!
Jag är hemma i göteborg igen och det är väldigt kallt..
liksom 1 grad och frost :( not cool.

igår tvättade jag kläder och packade upp väskan.
mamma tvingade ut mig för att köra lite på näset-parkeringen,
hon blev väldigt överraskad över att jag ens kunde köra bilen 1m.
haha! ^^

på hemresan sa jag till mig själv att jag inte ville prata med någon,
som jag pratade med canabis-mannen på ditvägen..
men jag måste ju se hemskt trevlig ut eller nått för det är alltid någon
som måste prata med mig! nu var det en kille som hade varit i frankrike och surfat^
herre min get.

idag ska jag jobba till 15 och sen till Sticky ikväll, om det blir nått (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0