you were only waiting for this moment to be free

idag, just idag är det 40 år sen Jimi Hendrix spelade på Liseberg!
hee det läste jag i tidningen.
att han överhuvudtaget har spelat i sverige, göteborg och på liseberg..
oh how I wish I lived in the sixties ;D
det hade varit wunderbaar!

the beatles spelade liksom på småsmåsmå lokaler mitt i sverige,
varför? tänk att man som fan kunde få se sina idoler bara om man skrev brev
och önskade att de kom typ ^
så mycket lättare tid.
blabla.. tycker ni, whatever haha

ikväll ska jag och gamlingarna på handledarkurs på bilskolan.
3½ timme av något som jag inte rikigt vill göra
"men det är vääldigt viktigt att ta körkort åsa, annars är man inte vuxen"
okej.

jag ska tvätta håret och åka till torget och fixa min klocka så att jag kan använda den.
förresten laddar jag ner Kim Kardashian's fitness dvd - fit in your jeans by friday
tyckte att det kunde vara lite kul (;


Kommentarer
Postat av: S

DEN VILL JAG MED HA.

2010-09-01 @ 13:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0