it all goes so fast, it's hard to keep up

HEJHEJHALLÅ!

igår var jag på så jäkla bra humör, det märktes på jobbet.
vädret var underbart igår och jag slutade 15!
jag och anton bestämde oss för att ta något att äta och sitta kvar lite utanför.
det slutade med att vi satt kvar i 2timmar efter vi slutat.. (; ojdå.
råkade t.om bränna mig liiite mitt in the chest (har en röd ring nu)

om det är så här bra väder hela veckan vill jag göra som alla andra barn här
och sitta vid havet och grilla, dricka en god cider och typ äta köörv ^^
sounds good?

ska även tvätta alla våra fönster denna veckan.. 
mamma har nämligen skrivit en lista på saker jag ska göra.
så..jaja^

nu lyssnar jag på Timbuktu – Live i Grünerlökka(: mmh-hm.
lovely indeed!

peace out.


Kommentarer
Postat av: kattis

åsa <3 aaantoooon hhihihihihihi

2011-04-19 @ 16:48:28
URL: http://kattiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0