I close my eyes and see your smile

Nu har jag fyllt hela 20år! (:
det känns helt okej.
var på systemet och blev besviken för att hon i kassan inte sa grattis..
det tycker jag att man ska göra faktiskt! haha
firade lite smått med att laga middag till tjejerna och sen en p2 på Cicero (:
inget stort och bara bekvämt. jag är för jäkla bekväm hela tiden^
kattis fyller 21 på lördag, så ska fira lite till då.

[sista bilden på mig som tonåring kl23.46]

det är min sista semester-vecka nu :( sen blir det jobbjobbjobb.
men det gillar vi iaf. fast jag tycker om att tycka att det är lite jobbigt.

något annat jag gillar är att det inte är långt kvar till Timbuk&Hoffmaestro!! ;D
26 augusti. kommer bli fantastiskt! särskillt med loui vid min sida höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0