I've had enough, i'm not freak

Hey dudes (:
jag gör inte så mycket mer än att jobba..
fast jag klämde iofs in en tv-kväll med flickor i måndags!
well well, det är lika bra att tjäna in det man förlorade på att vara ledig i 4 veckor (;

igår fick jag min fjällräven ryggsäck i försenad födelsedagspresent av mor min,
den är fin.
ska användas flitigt i höst!

måste ju säga att det är imorgon jag och louise ska se Timbuktu & Hoffmaestro!! ;D
brownie and blondie reunited. haha^
som vi har väntat! hoppas bara att det inte regnar, för jag har för mig att det var utomhus.
men då är det bara att ta på sin regnponcho and go with it.
nu ska jag göra mig klar för att cyka till jobbet, slutar 20 ikväll och då är det äta,duscha,sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0