lose your blues and just laugh at life

igår var helt klart en av de bästa kvällarna i mitt liv.
det var tack vare Loui + Timbuk + Hoffmaestro (:
bästa kombon ever! no doubt.
trodde att det skulle regna så var helt beredd, men icke!
bara några små droppar och det var ganska skönt när man var svettig och dansade
med Timbuktu (: har träningsvärk i rumpan och benen.. haha^
ska börja gå på konserter istället för gymmet!

Timbuk
var så jäkla chill och man bara dansade, hela publiken tillsammans.
Hans Damn! var helt jäkla underbara (: ser ju ut som chalmerister med instrument
och han med pianot showed his moves!

När det var Hoffmaestros tur ändrades publiken totalt, från chill till hyper!
Everybody went nuts (; de gjorde t.om e-type dans och "vänd blad"
Det blev en sjukt drag och under en låt fick de hela publiken att börja springa
sida till sida ;D jag och loui som stod lite på högersidan hamnade i mitten till slut!
Den bästa överaskningen vad när de sa att de hade en speciell gäst ikväll för att representera gbg.
KAPTEN RÖD!
ofta liksom, haha (: när det inte kan bli bättre så hände det.
Det blev en publiktävling och Kaptenens halsband kastades ut 4 människor bakom oss!
Jag hamnade bakom två äldre män i 50års åldern
och kände mig lite elak som skrek i deras öron, men det försvann fort.

Vi avslutade kvällen på Viktoria med några drinks.
Sen hem och sova med mina tinitus-fyllda öron (;

glada och svettiga tjejer som släcker törsten med alkohol.. hehe^


Kommentarer
Postat av: Rania

sv: åh tycker du? tack :3 glad jag blir!

2011-08-29 @ 19:47:34
URL: http://raniamaria.eu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0