if you feel it, it must be really good

i lördags var jag och mamma i Långås hos mormor & morfar.
min moster och morbror kom dit efter en shoppingrunda på ullared också (:
vi gjorde det vanliga, åt och åt, diskade och plockade jordgubbar!
jag plockade för att jag skulle göra min jordgubbssaft ;D

när vi kom hem gjorde jag mig iordning för john's överraskningsfest
och det blev lyckat! he had no idea.
det blev beer-pong och shot-gun! massa trevliga människor (:
sen hade någon mesig granne ringt polisen och sagt att vi var för högljudda..riight
klockan var knappt 01 och det var en 20års fest liksom och vi hade faktiskt det inte så högt.
polisen skämdes t.om för att säga till oss och sa att man faktiskt borde få fira sin 20års dag! haha







9 flaskor blev det (: och hur awesome som helst blev den, som vanligt *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0