it's perfectly fine to dance around naked

it's a golden oldie, fast ändå inte. (bara lite)
dagens låt; johnossi - man must dance



idag har jag förlorat mig själv på beyond retro's hemsida.
hela morgonen innan jobbet satt och och längtade.
sparade bilder på alla finfula klänningar jag vill ha. fast egentligen inte alls.



är så äckligt sugen på att köpa kläder! massa kläder som jag inte kommer använda.
funderar helt seriöst på att köpa en till onepiece eftersom den som jag ville ha
från början har kommit in i min storlek nu (: men kanske inte.
jag älskar den jag har nu. men den andra är ju lila-randig, den jag har nu är bara lila.heh

förövrigt är jag i något konstigt musikstadium..
imorse lyssnade jag enbart på justin bieber(!!)
och just nu är det erik saade's album i mina öron..!
what's going on?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0