since I got the feeling I can't shut down

precis kollat klart på skins s05..
vill ha mer! hoppas att de gör en ny säsong med samma cast.
väldigt underbart iaf!



ikväll åker jag till min syster i sthlm (södertälje) över helgen
och hälsar på barnen. tar med mig andreas så de blir glada^ HAHa.
de ska få cyklar också men blir nog mest glada över honom..
oliwer sa att jag och mamma sa få gå på skattjakt under hans säng,
få en karta och hitta godis där (: söt.

nu ska jag snart cykla till jobbet! så härligt att kunna göra det igen.
jag älskar att cykla, en frihetskänsla.

ahja, BOATS 'N' HOES! bye.


Kommentarer
Postat av: kattis

STUGA OCH HUS ÄR JU SAMMA SAK! eller... :D

2011-03-31 @ 13:25:40
URL: http://kattiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0