since that day, you stole my heart

morrn'morrn!
här sitter jag och äter en stor frukost (:
kaffe, juice, 2 mackor + yougurt med müsli och bananer.
jag älskar frukost.

idag blir det jobb som vanligt.
efter det ska jag till affären och köpa grejs till paj.. undra vilken sort? höhöö
jag älskar tacopaj också, särskillt med nachoschips till^

något annat jag älskar är London, så jag har bokat en liten tripp dit i maj/juni.
jag och mami hälsar på systrami (:
blir troligtvis den sista sommaren jag har emma att bo hos där.
så får passa på att njuta lite granna!

ska beställa mer foton från fujifilm nu, har 50 bilder gratis (;
blev så sugen på poladroidbilder när jag såg en tjej som ska göra en fotovägg,
att jag gjort om alla mina bilder till poladriod och ska framkalla dem så!
blir säkert awesome.



Kommentarer
Postat av: shul

ye åsa du borde lägga till text också, det skulle vara feting snyggt!

2011-03-21 @ 12:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0