take me through space and time

HEJ PÅ ER!
Jag tänkte bara säga att jag ikväll åker natt-tåget till Åre (:
så om ni inte ser mig på en vecka, you know why!
jag har tänkt att ha väldans trevligt och åka både skidor och snowboard.
tar även med mig bikinin om vi får för oss att bada någon dag^

ajaa, igår gick vi till pc och sjöng med i alla låtar.
innan var vi hos katt och drack lite vin (:
försökte även få den dumma pojken på pc att förstå
att även om han tjatar, så tänkte vi inte dansa med honom.. stupid.

nu ska jag äta spaghetti och köttfärssås.
puss på era små nosar <3
HA DE GÖTT, HAJ!


Kommentarer
Postat av: RAAAAWshi

hahaha så jävla stupid,ville bara slå till honom. MEN AJAAAH HAA DET BRAA DÄR I SNÖN NU OCH FRYS INTE FÖR MYCKET. PUSS

2011-03-05 @ 16:34:44
URL: http://osaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0