it's a new dawn, it's a new life

förra veckan tappade jag min finaste och käraste ägodel i toaletten.
min vackra röda lilla samsung! RIP.
detta fick mig att inse att jag var tvungen att inhandla en ny mobil,
till allas glädje (;

dagen efter händelsen åkte jag och köpte en telefloon.
klarade mig inte längre, haha ^^
det blev en htc desire s och den har bara 1 endaste knapp..
jag trodde inte att jag skulle klara av det, men det går ju faktiskt ganska bra.


jag har gjort en annan livsavgörande handling.
mina välanvända svarta läder converse har gått i graven!
(det var ju hål överallt och absolut ingen sula kvar, så det var på tiden)
detta efter att pappa kom hem från US and A med ett par lila (:
fast jag köpte iofs ett par nya svarta läder när jag var i london senast..
har bara inte börjat använda dem än, hiihi.


jag vet att ni älskar mina bilder (:
aja, det var allt for now.
nu ska jag göra mig iordning jobbet!
puss hej din lilla tjej.

Kommentarer
Postat av: m. ♥

Åh vad roligt att ha en go götlaborgare som läser. Finns nog inget folk jag tycker om mer! Hade kunnat döda för dialekten, och för att få bo där. Tack för din kommentar, det var roligt att höra! Ta hand om dig, stay safe! :D

2011-09-20 @ 00:21:52
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0