i just wanna be close to you

jag blev lite random indragen till stan igårkväll av min älskade (HAHA)
för att se invigningen av det nya hotellet. det skulle tydligen vara en stor grej och allt var avspärrat.
ljusshow för flera miljoner.. och artister.
hotell-ägarn kom in på scenen i en stor discokula där han satt och spelade trummor!
det var faktiskt ganska k00lt.
men sen önskade alla som stod på drottningtorget att han fortsatt spela trummor,
för han pratade på om hur bra göteborg var och hur stolta vi ska vara för vår stad
och blablablablaaah.. exakt så. i vad som kändes som 1 timme.

sen skrek alla småtjejer för danny..
jag visste inte att man fortfarande gjorde det? för honom då menar jag.
för jag vet ju att jag skulle bli som den lilla flicka jag är inombords
om jag stod längst fram på en mcfly konsert (:

iaf, anledningen till att vi stod där och nästan frös tårna av oss var att TIMBUKTU
kom in på scenen! vi vet ju att jag har en ganska stor svagpunkt för mannen.
hans röst är som honung i varm mjölk, lovely.
och och och... han sjöng "resten av ditt liv" + "fallskärm"!!
jag trodde inte att han skulle släppa fallskärm (: men obviously.

efter detta gick vi och värmde oss på starbucks! ♥ äntligen.

Kommentarer
Postat av: RAAAAWshi

ååh meeh jag ville också gå men hade ingen att gå med ;( haha

2012-01-29 @ 14:29:00
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har kommit in med min bild på en sida. Om du skulle vela rösta på mig skulle jag bli sjukt glad, det enda du behöver göra är att gå in på denhär sidan och klicka på "like" och "♥vote". Sen skriver du i en kommentar att du röstat och så får du en länk med din snygga header på min blogg.



Du kommer då få synas inför cirka 300 unika per dag. 5 av dom som röstar på mig vinner även en goodibag, så snälla röstaröstarösta! Blir jätteglad för jag vill verkligen dethär! ♥♥



http://www.individualbyjordan.com/sv/?sort=score-desc - SIDAN DU RÖSTAR PÅ



http://byyemelie.blogg.se/2012/june/snalla-rosta-pa-min-bild-3.html#comment - MITT INLÄGG OM DETHÄR



Förlåååt om du inte gillar sånthär.. Allt bra?

2012-06-18 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0